Ważna informacja na temat sposobu obsługi Klientów

Szanowni Państwo,

w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i wprowadzonymi obostrzeniami w działaniu placówek handlowych informujemy, że:

- nasza firma będzie tymczasowo nieczynna w soboty – w pozostałe dni tygodnia nie wprowadzamy zmian w czasie pracy naszych oddziałów,

- w godzinach 10.00-12.00 będziemy obsługiwać jedynie klientów po 65. roku życia.

 

W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM ZALECAMY PAŃSTWU:

1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO (KAŻDY TOWAR JESTEŚMY W STANIE DO PAŃSTWA DOWIEŹĆ; WSZYSTKIE DOSTAWY DO 10 KM ZA DARMO, POWYŻEJ 10 KM – 50 % TANIEJ),

2. PRZYSYŁANIE PO TOWAR JAK NAJMNIEJSZEJ LICZBY PAŃSTWA PRACOWNIKÓW,

3. ZMIANĘ SPOSOBU PŁATNOŚCI NA PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE,

4. EWENTUALNY WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI INTERESUJĄCEGO PAŃSTWA TOWARU

 

Dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci i Pracownicy byli bezpieczni dlatego wprowadzamy również ograniczenia wymagane przez przepisy powszechnie obowiązujące – niestety powodują one wydłużenie czasu obsługi naszych Klientów za co serdecznie przepraszamy.

 

Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do zakupów!