Ważna informacja na temat sposobu obsługi Klientów
Szanowni Państwo,
w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i wprowadzonymi obostrzeniami w działaniu placówek handlowych informujemy, że:
- nasza firma będzie tymczasowo nieczynna w soboty – w pozostałe dni tygodnia nie wprowadzamy zmian w czasie pracy naszych oddziałów,
- w godzinach 10.00-12.00 będziemy obsługiwać jedynie klientów po 65. roku życia.
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM ZALECAMY PAŃSTWU:
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO (KAŻDY TOWAR JESTEŚMY W STANIE DO PAŃSTWA DOWIEŹĆ; WSZYSTKIE DOSTAWY DO 10 KM ZA DARMO, POWYŻEJ 10 KM – 50 % TANIEJ),
2. PRZYSYŁANIE PO TOWAR JAK NAJMNIEJSZEJ LICZBY PAŃSTWA PRACOWNIKÓW,
3. ZMIANĘ SPOSOBU PŁATNOŚCI NA PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE,
4. EWENTUALNY WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI INTERESUJĄCEGO PAŃSTWA TOWARU
Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do zakupów!